marți, 11 octombrie 2011

35. Voia lui Dumnezeu si poruncile Lui sunt chiar prezenta Lui!

Dacă eu îţi vorbesc acum, şi mă gândesc la tine şi apăs pe aceste taste şi scriu aceste litere pentru tine, aceste gesturi şi aceste gânduri sunt produsul voii mele şi eu nu ajung la tine dacă tu nu deschizi mesajul şi nu-l citeşti, făcând, la rândul tău, nişte gesturi şi având nişte gânduri de acceptare, de primire a mea în tine... Şi dacă tu mi-ai cerut un răspuns, pentru mine a fost o poruncă, şi această poruncă era chiar prezenţa ta ascunsă acolo. Numai citind mesajul tău am dat de tine! Şi când ne vom întâlni faţă către faţă, numai dacă te voi privi când mă vei privi vom fi împreună...
Din păcate mulţi înţeleg Poruncile ca pe nişte legi juridice sau ca pe nişte abstracţiuni...
Iubeşte-L pe Domnul cum poţi şi El te va învăţa cât de importante sunt Poruncile Lui pentru ca tu să fii cu El şi El cu tine! (MS)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu