joi, 20 octombrie 2011

40. Despre pocainta, resentimente si jertfirea dorintelor

Serile Talpalari din 18 oct 2011, Partea a 4-a
Din cuvântul Maicii Siluana despre rugăciunea inimii



despre ţinerea de minte a răului şi pocăinţă...
Pocăinţa este cea mai minunată lucrare a omului cu Dumnezeu...
În pocăinţă, intră şi iertarea celorlalţi... care înseamnă scoaterea răului din noi ţi renunţarea la resentimente...

despre dreptate...
Prin cădere, am ajuns să avem dreptate...
La Dumnezeu, a avea dreptate înseamă iubire

dacă vreau să fiu fericit, am nevoie să produc fericire

despre jertfirea dorinţelor...

Incepeti de azi sa nu va mai impliniti dorintele. Jertfiti in fiecare zi o dorinta pentru numele Domnului. Deci, pentru numele Tau, Doamne, renunt la aceasta dorinta.Omul a căzut prin dorinţe... dorirea este puterea sufletului prin care Îl căutăm pe Dumnezeu... în clipa în care eu doresc orice altceva, eu mă despart de Dumnezeu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu